piątek, 24 sierpnia 2012

Kiedy się wygrywa coś przegranego...


Autor: Jerzy Dudek
Tytuł: Uwierzyć w siebie. Do przerwy 0:3
Tytuł oryginału: j/w
Wydawca: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2005
Tłumaczenie: brak
ISBN: 83-7298-879-X
Stron: 372
 
Wiele osób pamięta finał Ligi Mistrzów w Stambule z 2005 roku, w którym to AC Milan grał z FC Liverpool, którego wieloletnim zawodnikiem był Jerzy Dudek... To właśnie od tego finału zaczyna się biografia Jurka Dudka, który został bohaterem tego meczu i zapisał się w historii współczesnej piłki...
 
Dudek opisuje co zawodnicy czuli przed finałem, ale także co się działo w szatni po pierwszej połowie sromotnie przegranej 0:3... Od tego momentu można czerpać naukę, że nie zawsze wszystko jest stracone... Że póki piłka w grze mecz się nie kończy... Doceniam taką postawę...
 
W następnych rozdziałach Jerzy Dudek przedstawia swoją historię swojego dzieciństwa oraz pasji i miłości do piłki nożnej... Pokazuje on swój upór w dążeniu do najwyższych celów... Takie postawy powinny być chwalone... Niestety takich postaw jest teraz coraz mniej, a szkoda... Może w dniu dzisiejszym nasi obecni Reprezentanci winni ją przeczytać by wiedzieć, że talent to tylko ułamek, a reszta to ciężka praca...
 
W książce podobało mi się to, że mimo ciągłego parcia do przodu Dudek nie zgubił samego siebie... Przynajmniej ja mam takie odczucie...
 
Książka jest bardzo dobrym motywatorem i  warto ją znać... Ja ze swej strony gorąco polecam...
 
Ocena: 8/10
 
Zapraszam także na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz