poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Rzeczywiście dla niektórych dorosłych...


Autor: Karol Arentowicz
Tytuł: Bajki dla niektórych dorosłych
Tytuł oryginału: j/w
Wydawca: IMG Partner
Rok wydania: 2011
Tłumaczenie: brak
ISBN: 978-83-6273-401-6
Stron: 130
 
Jak kiedyś w jednym z wywiadów przeczytałem, że Karol Arentowicz i Harosław Jaszek, to ta sama osoba to się bardzo zdziwiłem... Jednak jeszcze bardziej się zdziwiłem podczas lektury "Bajek..." jak wiele ich dzieli...

"Bajki..." to o wiele, wiele lepsza książka od przeczytanego niegdyś "Jak niczego nie rozpętałem"... Tamta pozycja nic nie wnosiła do mojego życia (przeczytać, pośmiać, zapomnieć)... Ta z kolei jest niesamowita... Zapada w pamięć, można (a nawet trzeba) z niej czerpać garściami...

"Bajki dla niektórych dorosłych" opowiadają o dwójce osób... Joannie i Pawle (kobiety i mężczyzny, którzy nie mają z sobą nic wspólnego, jednak tylko pozornie)... Oboje są bardzo dobrymi ludźmi (kochających innych), którym co rusz przytrafia się coś złego... Ci jednak wciąż jak niczym nie skalane perły idą przez życie z uśmiechem na twarzy niosąc innym pomoc... Są to nieuleczalni optymiści (wręcz nierealni, ale przecież to jest bajka)... Jednakże ja sam wiele razy odkryłem w niej siebie... Sam wiele razy mówię, gdy się wali i pali, że już prawie kamień na kamieniu nie pozostał, że jakoś będzie, że od tego co się ma na daną chwilę można zacząć budować coś nowego...

"Bajki dla niektórych dorosłych" czyta się świetnie... Polecam ją tym osobom, które nie wierzą w innych ludzi... Może po tej książce może uda się przywrócić wiarę w człowieka...

Ocena: 9/10
Zapraszam także na:

1 komentarz:

  1. Mi też bardzo podobała się ta książka. Dostałam nawet miłą wiadomość od Autora, ggzie wspominał. że czytał moją recenzję. Fajnie, że masz uczucia podobne do moich, po przeczytaniu tej książki :)

    OdpowiedzUsuń