piątek, 6 lipca 2012

Poznać świat w 10 dni...


Autor: Eric-Emmanuel Schmitt
Tytuł: Oskar i pani Róża
Tytuł oryginału: Oscar et la dame Rose
Wydawca: Znak
Rok wydania: 2004
Tłumaczenie: Barbara Grzegorzewska
ISBN: 83-2400-398-3
Stron: 80
 
Niedawno kiedy przeczytałem opowiadanie "Pan Ibrahim i kwiaty Koranu" postanowiłem zagłębić się w twórczość Érica-Emmanuela Schmitta, którego przy okazji zostałem fanem... Jako, że książki tej nie miałem w tradycyjnej formie postanowiłem skorzystać z posiadanego e-booka...

Cóż można napisać o książce, o której powiedziano już niemal wszystko?? Otóż można napisać, że jest to arcydzieło, które należy poznać a poznane w książce nauki wprowadzać w czyn...

Książka jest niesamowita, niepowtarzalna, wspaniała, cudowna i wzruszająca ponad wszystko... Wiele się z niej można nauczyć... Jak wygląda życie...

Z całego mojego wzruszonego serca polecam tą książeczkę, jak i sztukę teatralną, która została na niej oparta... Naprawdę warto...
Ocena: 10/10
 
Zapraszam także na:

1 komentarz:

  1. Niesamowite dzieło, którego nie da się zapomnieć i do którego wciąż uparcie się powraca - nawet, jak mierzenie się z tematyką momentami jest niezwykle bolesne.

    OdpowiedzUsuń