niedziela, 1 lipca 2012

Kolejne przygody Aszy...

  
Autor: Mary Gentle
Tytuł: Hegemonia Kartaginy
Tytuł oryginału: Carthage Ascendant. The Book of Ash #2
Wydawca: Zysk
Rok wydania: 2006
Tłumaczenie: Zbigniew T. Giniewski
ISBN: 83-7298-882-X
Stron: 468

Dobrnąłem do końca drugiej księgi Aszy... Nie było to łatwe zadanie, gdyż książkę podobnie jak pierwszą część czyta się ciężko, a akcja ponownie faluje... Chociaż teraz falowanie jest nieco mniejsze, jednakże występuje...

Akcja zaczyna się praktycznie w tym miejscu, w którym zakończyła się Pierwsza Księga Aszy... Asza znajduję się na dworze księcia burgundzkiego Karola... Ten szykuje się do wojny z Wizygotami i do wielkiej bitwy pod Auxonne...

Stamtąd zostaje porwana Asza, która trafia do Kartaginy... Jaki czeka ją tam los dowiecie się gdy przeczytacie tę część...

Ja obecnie chciałbym się zabrać za Trzecią Księgę Aszy, ale jej wydanie w Polsce stoi pod dużym znakiem zapytania... Teoretycznie powinna pojawić się w tym roku, ale żadnych konkretnych informacji brak...

Ja ze swej strony polecam tę książkę i czekam na kolejne dwa tomy przygód Aszy...

Ocena: 7/10

Zapraszam także na:
Moja opinia na LC...

1 komentarz:

  1. Zainteresowałeś mnie historią Aszy tym bardziej, że lubię książki, w których tło wplecione są epizody historyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń