wtorek, 28 stycznia 2014

Pasjonujący thriller


Autorzy: Anna Kossak
Tytuł: Pasja budzi się nocą
Tytuł oryginału: j/w
Wydawca: Prozami
Rok wydania: 2012
Tłumaczenie: brak
ISBN: 9788363742027
  Stron: 272
 
 Kiedyś dane mi było poznać Annę Kossak. Bardzo miła i sympatyczna osóbka, chociaż wymagająca od siebie i innych. Przez tą znajomość nie mogłem nie przeczytać jej debiutu jako pisarki.

 Książka opowiada o Ewie, kobiecie która miała w swoim życiu wszystko poukładane i wszystko zaplanowane. Życie jednak lubi zaskakiwać, a na swoją "ofiarę" wybrało sobie Ewę. Tym samym życie Ewy obraca się o 180 stopni i wygląda że nie ma przed nią perspektyw. Od czego jednak są przyjaciółki (Carmen, Beata, Zuza) oraz kot. Wszystko to wygląda jak infantylne babskie czytadło. Nic bardziej mylnego.

 Mamy do czynienia z niesamowitym thirllerem, w którym emocje są bardzo umiejętnie dawkowane. Na zakończenie każdego rozdziału pojawiają się informacje na temat tajemniczego mężczyzny, którego mało kto zna, a wygląda na dostatecznie bogatego, by jego tożsamość pozostała nierozpoznana. Po prostu wie jak to zrobić. Jednak czytelnik nie wie, dlaczego on wie.

 Książka niesamowicie wciąga. Mamy tutaj narastający klimat, ale także miłość, romans oraz seks (małżeński oraz ten przelotny). Wszystko w odpowiednich dawkach. Nie ma przegięć w żadną stronę, że mimo tego, że książka o kobietach to mi jako mężczyźnie czytało się ją niezwykle dobrze.

 Książkę rzecz jasna książkę polecam. Jest ona warta poznania i nie należy do gatunku tych, które po przeczytaniu znikają z naszej pamięci. Do dziś mam ciarki na plecach, jeśli chodzi o plan nieznajomego, a jeśli chcecie je poznać zapraszam do lektury.

Ocena: 9/10

Zapraszam także na:

7 komentarzy:

  1. Dzięki za uświadomienie, bo nie zdawałam sobie sprawy, jaki skarb mam na półce

    OdpowiedzUsuń
  2. A okładka jak dla mnie baaardzo zniechęcająca. Nieczęsto zwracam uwagę na takie rzeczy, ale nad tą książką bym się nawet nie zaczęła zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie okładka jest właśnie całkiem fajna :) Taka tajemnicza...

      Usuń
  3. Książka zapowiada się intrygująco. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna ksiazka. Czytalam i bardzo milo ja wspominam

    OdpowiedzUsuń
  5. na ogół nie przepadam za tym gatunkiem, jednak lubię polskich autorów, a ta książka chyba jest dobra, więc warto zapamiętać tytuł:)

    OdpowiedzUsuń